مهندسی عمران ومعماری
 
 
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : کورُش نصیری

بعد از معرفی بازی Bridge Building Game اکنون به شما نسخه سه بعدی و بسیار پیشرفته تر این بازی با نام PONTIFEX II را معرفی میکنم.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : کورُش نصیری

 

حتما شما هم داير موهر را و تانسور هاي تنش و بحث هاي مربوط به آن را به ياد داريد و اكنون ميتوانيد اين دايره را در گوشي موبايل يا تبلت آندرويدي خود داشته باشيد!!

مهندسی عمران



ادامه مطلب ...


سه شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:13 ::  نويسنده : کورُش نصیری

 

گوشی های دارای سیستم عامل آندروید این روزها یکی از محبوب ترین و دردسترس ترین گوشی ها هستند . برای دانشجویان مهندسی یک برنامه عالی با حجم ۲ مگابایت به نام Frame Design 2D طراحی شده است. این برنامه برای طراحی ویژگی های روش اجزای محدود یا همان FEM کاربرد دارد . نمودار پردازش شده به وسیله این نرم افزار، کاملا دقیق و مطابق با استاندارد های ریاضی می باشد . این نرم افزار برای مهندسین عمران ، مکانیک ، معماران و دانشجویان بسیار کاربردی است.

برای دانلود به ادامه مطلب برویدFEM



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش اومدین . امیدوارهستم با حمایت شما مهندسین محترم بتونم ازاین وبلاگ درجهت معرفی رشته مهندسی عمران ومعماری وارائه مطالب وتکنولوژی های روز دنیا موفق بوده ولحظات مفیدی از جستجو دراین وبلاگ تقدیم شما عزیزان کرده باشم. "اگر میخواهید به کوه اورست صعود کنید باید تیمی به عظمت کوه اورست داشته باشید(جان ماکسول)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی عمران ومعماری و آدرس civilir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 10329
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1