SUB-SCANNER M12 ، گجت میلگرد یاب
 
مهندسی عمران ومعماری
 
 
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : کورُش نصیری

 

 

 

همیشه برای مهندسین ناظر که به ساخت و ساز ساختمان ها نظارت می کنند، مقدار و نوع مصالح استفاده شده اهمیت بالایی داشته و دارد. به خصوص تعداد و نوع میلگردهایی که در زیر بتن ها استفاده می شوند. تا آنجا که حتی گاهی جهت بررسی دقیق، مجبور به تخریب قسمتهایی از ساختمان می شوند که زمان و هزینه زیادی در این بررسی ها از دست می رود.
اما هم اکنون با SUB-SCANNER شرکت Milwaukee ، چنین مشکلاتی تا حد زیادی حل می شود. چرا که مهندسین ناظر، با داشتن این گجت کاربردی، به راحتی می توانند از پس هر گونه پوششی اعم از چوب، گچ، پی وی سی، بتن، سرامیک، سنگ مرمر و حتی فلزات و سیم های برق، تا عمق 6 اینچی (15 سانتیمتری) بر آیند و قطر میلگرد هایی را که در ساختمان استفاده شده، تشخيص دهند.  در واقع دیگر نه به تخریب و ترمیم ساختمان احتیاجی هست، نه زمان از دست می رود و این بدون تردید عالی است.  
گیزمودو قیمتی در حدود 310 تا 350 دلار را برای این وسیله کاربردی تخمین زده است که فکر می کنم برای چنین گجتی کاملاً ایده آل است.

 





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش اومدین . امیدوارهستم با حمایت شما مهندسین محترم بتونم ازاین وبلاگ درجهت معرفی رشته مهندسی عمران ومعماری وارائه مطالب وتکنولوژی های روز دنیا موفق بوده ولحظات مفیدی از جستجو دراین وبلاگ تقدیم شما عزیزان کرده باشم. "اگر میخواهید به کوه اورست صعود کنید باید تیمی به عظمت کوه اورست داشته باشید(جان ماکسول)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی عمران ومعماری و آدرس civilir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 10329
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1